Mirror in the bathroom

Om två dagar lämnar jag landet, fyfan va skönt! Jag och pappa ska till London, wonderbar, super, woho! Städernas stad, musikens hemstad. Vi hade tänkt gå och se The Beat, men de ställde in. Då försökte vi(jag hehe) hitta någon annan konstert som båda kunde njuta lite av ialla fall. Jag fann att Black Rebel Motorcycle Club och Killing Joke skulle spela under dagarna vi är där. Men det visade sig att den första var slutsåld, den andra feldaterad. Vilket underbart roligt skämt! Anyway, James spelar sometimes så det kanske kan vara något. Fårla se helt enkelt, brukar ju alltid bli spontant och random annars så det blir väl likadant denna gång. Eventuellt blir det fotboll med Mick Jones & Peter Dohertys favoritlag Queen Park Rangers som spelar derby. Engelska fotbollshuliganer brukar sjunga jävligt fint.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0