Jag tycker om när stjärnorna faller



Här är vad jag tycker är det bästa från vad andra tidningar ansåg vara det bästa från SXWS. Alltså nygamalt men mest nytt och coverart från min sida. who gives a s..?


Magic Kids
- Hey Boy (Har du någonsin hört Twee- rock'n'roll? )


The Smith Western- Girl In Love (17årigt garageband som leker med T-rex glitterglamm. Jag är kär i er iaf!)


JJ- Things will never be the same again. (Svensk sångerska med en trollsk röst, Jens Lekman & magic mushrooms. Vårturnerar med The XX)

Kommentarer
Postat av: Linapinafinaheroina

skolan kan ju gå och lägga sig som inte har högtalare



DU SITTER BREDVID MIG :D:D:D:D:D

2010-04-12 @ 14:18:58
URL: http://babbelburken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0