TROTTOAR (suspensoar)

kan ju glömma att den ska se ut sådär

GABBAGABBA HEY!!! Allt på topp hoppas ja!? Matte C suger kuk. bara så att ni vet. vi drog efter 3/4 av 2TIMMARS lektionen, fyfaaaaan & urkk. fattar zero.....! Snart ska ja baka kladdkakemuffins fast vetefan hur det kommer att gå, har tragiska erfarenheter ifrån matlagning. Brukar sluta med att jag bränner fast mjölk på hela spisen, överkokta makaroner och sladdrigt kala, smördroppande falukorvar... mmm! men som tur är ska innehåller muffins varken korv, makaroner.. okej fail- det innehåller ju mjölk, så den teorin höll inte.


Shit the same. kommer ni ihåg den här låten oh-oh-oh-oh-oh-oh..? trodde väl det! 90tals bandet Pavement är enligt den super trogna källan Wikipedia(på svenska) ett av de första indiebanden och har influerat storartade indie band (det stod tyvärr inte vilka, så det får ni inte veta he-he-he*evil*) pavement släppte 5 albums och är mest känd för låten, som jag sjöng på här över, Cut Your Hair!
Dom splittrades 1999, men nu sprids, återigen, ryten om att de ska återförenas till ett antal konsterter i NY 2010! thrilling chilling!

Cut Your Hair (Pavement)




Blodsugarna i Vampire Weekend ska contra med ett nytt album! den 12 januari & Contra ska den heta(fifan va fyndig mening,den innan denna asså!! wow!) Spana in bruden på bilden, hon har det varit ett mysterium kring tills, ja idag, när jag löste det. NOT men bilden har spridits över nätet & på gator i uk men det är först idag det avslöjats vem hon är. SHE'S A VAMPIRE!! aaahh!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vendela jag kan hjälpa dig med matten.. jag har ju redan läst den kursen :) <3

2009-09-16 @ 20:12:32
URL: http://ellenbratt.blogg.se/
Postat av: veveve

hihih va gulligt av dig! aa det skulle vara super snällt!! TACKK<3

2009-09-16 @ 21:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0