SVAMP BOB


Jag tror jag lider av spontanitet. är det en sjukdom? Jag gör allt som faller mig in, och nu har jag fått se bieffekterna. Jag har klippt page, bob eller vafan det är. SJÄLV. fan, de 2 som sätt mig hittills har bara skakat på huvudet. det var ju precis det jag ville ådstakomma med detta. perfekt. Faktum är att jag känner mig läskigt likgiltig över min nu korta, Lejonhärta look. jag vet inte om det är ballt eller bara..kort & lockigt. hah

 Salvador Dali
Idag har skolan vart på skansen, stadsvandrig o sånt som faktikst är kul. Tro inte att jag vaknade 5 minuter innan jag skulle gå till tåget. men jag hann. och fick en allergisk chock när ja käka frukostäpplet. det var en fin dag. lunchen var förjävlig den med. Men några töser & jag drog till Dali utställningen, den var brilljant! och det va kul o snacka konst med coola gubbar.

David Bowie- Ziggi Stardust


Kommentarer
Postat av: Buddha

Bra låt, Bowie i våra hjärtan.

2009-09-30 @ 21:31:28
Postat av: malin

hey.. nu måste du lägga ut bild på dig jue! :P

det blev ju säkert jäkligt coolt :D

2009-09-30 @ 21:42:36
URL: http://molgam.blogg.se/
Postat av: Vendela

Håller me Buddah, Bowie är en stjärna!



Malin, jo det har du rätt i, men vet inte än om ja borde gå till frissan o fixa till det lite bättre :P

2009-10-01 @ 07:43:35
URL: http://vendelasmusik.blogg.se/
Postat av: Lajnaaaaaa

DU ÄR FIN. Punkt slut!

Förresten såg jag också ut som en Lejonhjärta en gång i tiden! :P



Och du ett tips. Ät inga fler äpplen :P

2009-10-01 @ 18:14:31
Postat av: Vendela

lajjjjnnnaaa! tack du äppel-tös, inga mer av sådanna kommer ja knapra på på ett bra tag, det e 1 som e säkert!



Lejonhjärta är en fin saga, ASTRID in mein Hertz, så det kanske e lite ballt ändå haha! :)

2009-10-01 @ 18:36:25
URL: http://vendelasmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0