Kassett v. 41 :) "Pure Smile"

Hej alla barn, nu blir det barnprogram! Se va tant Vendela trolla fram: Ett kassettband!
Jag misslyckades totalt med att få in den här fina gröna kassetten i layouten, så jag postar den så här ist! Varje vecka ska jag försöka ge er en liten present i form av en liten kassett med låtar som genomsyrat veckan, kanske en ny fräsh dänga ni borde höra, gamla godigar eller bra musik som fångar atmosfären den veckan.


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

Tryck på den så börjar den spela, och låt byter ni i mitten, till höger på "byt knappen" Ni fattar nog gallopen!

Vad säger ni, låter det bra?
 
PS. var det någon som gick på Fleetwood Mac, Bob Hund eller Green Day i helgen? kanske någon annan mysig spelning eller, liksom jag & Lina dropade in på Mando Diaos skivsignering på Bemgans?

Glass till Folket! :)

Kommentarer
Postat av: S

Haha, ofta du kommer på en helt ny lösning i stället för att fixa den på layouten XD:D:D puss på dig <3

2009-10-11 @ 20:30:57
Postat av: Anonym

jag har ju mina ljusa stunder!!!! :D (stolt!) <3

2009-10-11 @ 20:46:01
Postat av: Lina

Haha, munnen!

2009-10-11 @ 22:14:56
URL: http://babbelburken.blogg.se/
Postat av: vendola

hahah aaxD vi är ju

riktigt proffsiga på det där kallat fotografering!! :D

2009-10-11 @ 22:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0