There Must Be Something Wrong With My Mind

Skepp O'Hoj ni ljuva väsen! :)
Jag skulle vilja vara helt politiskt upplyst, kunna alla ideologier utan och innan och veta precis vad jag står för. Visst har jag vissa grund värden, men många gånger blir jag bara helt paralyserad och vet varken ut eller in. (stava är en annan grej jag vill bli bättre på haha) Tycker ni att ni har koll på era åsikter? eller bryr ni er inte ett skvatt om sådant som politik?

Men en sak som förbryllade mitt tänkande klot idag på bussen hem är varför Metro skriver åtskildiga sidor om mode och annan nonsens, medans en jävla tragedi som detta står såhär kortfattat;
""Fyra byar i det skalvdrabbade området kring Padang på Sumatra i Indonesien kan förklaras som massgravar.".. jahapp, så var det med det. nu bläddrar vi vidare. Hur var det nu med modeveckan i Milano? bra! där var det! 2 hela uppslag om det. perfekt!"
Nitskärp hit, lårstövlar dit. blahblahblah! Metro kan fan ta och gräva ner sina jävla lårstövlar,chanel-parfymer och annan skit som dödliga ändå inte har råd med, och börja fokusera på vad som är viktigt. 1 miljon frågan lyder; Chloés höstkollektion eller männsikoliv? Chloés höstkollektion eller männsikoliv?

Men jag ska inte rulla tidningen för mkt i skiten. Dom tipsade idag om Brothers Of End som är en 3 mannagrupp där medlemarna, vilka är barndomsvänner strålat samman från band som Cardigans och Mattias Areskog. I denna låten, "Why" sjunger dom i stämmor. Det är en vacker drömsk gitarr-låt. Samtidigt som den påminner om Cardigans musik känns den väldigt osvensk(vettefan, men börja tänka påOasis konserten i vintras )

Brothers Of End- Why


Filosofera mera ska jag göra nu! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0