va sa du skedde mellan igår och idag?



Så imorron smäller det alltså- 
Jag blir 18! 
När 1000an blev jag så stor? När jag var liten minns jag att ja tänkte på att bli 18 och längtade så. Med benen i kors skulle jag sitta och lyssna på viktiga samtal- Affärer, det skulle vara min grej det, för rik det skulle jag vara! Och en riktig pärla dessutom! Smik & snygga kläder.Pojkvänner skulle bytas var dag. Världen skulle lyssna när jag talade. Kaffe skulle varvas med mineralvatten. Allvarliga blickar bytas. Gyllenbrun skulle jag vara året om. Dra dig i snabeln! och en hund! en hund skulle jag ha!

Nä vete fan vad jag hade för världsbild, måste varit helt bakom flötet. Inget blir som man tror. Stor är jag inte, men kaffe det dricker jag. Svart.


Kommentarer
Postat av: Lina

kaffet är svart och du är blek :D sååånt är livet, sååååånt är livet :D hihihi

TÄNK ATT DU ÄR ARTON OM BARA NÅGRA TIMMAR!!!!!

GRATTIS I FÖRSKOTT DEINE KLEINE FILUUUUR!

2009-10-15 @ 22:35:46
URL: http://babbelburken.blogg.se/
Postat av: Anonym

icchhh weiiissss!! wiieieee,, det e fort. ett litet skimmer kring födelsedagar! :P och tack föresten, du är nästan först!! :D

2009-10-15 @ 22:42:49
Postat av: Petra

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS! :D

2009-10-16 @ 14:15:48
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: bellis

HAHA, ja tur att något av det du hade målat upp hände iaf ;d fast svart kaffe är inte gott! Grattis igen förresten ^^ <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0