Vattenpöl, vi ses nästa höst!

                                          

                                         När ett sött ansikte ler
                                Faller hakan, månen och kottarna ner

Hmm.. jag måste säga att jag är väldigt poetiskt lagd, kolla meningsbyggnaden säger ja bara! haha NOT. Fan.

I fredags fick jag reda på att flera i min klass har städerskor hemma. Det ska tydligen vara vanligt. Någon polack som kommer förbi då och då och gör grovjobbet; putsar fönser, städer toan eller handtag. Säger hej på hackig svenska.
Jag kunde inte tro mina öron! Att ha städerskor finns inte i min värld. Det är nått om presidenter, världsstjärnor och extrem kapitalister har, helst på 1700talet, eller i dagens USA(vilekt är ungefär samma sak) Visst har jag läst lite flyckigt om modernaterns införande av något nytt angående städare, men kunde inte koppla det till att det var något som medelsvennson hade hemma. Nej. Happ, då vet man det då. Trista sanning. Jag har väl levt på månen de senaset 18 åren.
 
Stina min kära, bara du kommer förstå vad jag menar med låten :)

Adam Green. Hard to be a girl


Nu ska ja ta o ringa Ellenpellen o åka till henne o sjunga bollarna av mig.


Kommentarer
Postat av: Josefine

VA! finns det folk i vår klass som har städerskor?

Det hade jag verkligen ingen aning om, jag håller mig det är kändisar som har det xD

Jag får plocka upp skiten själv iaf

2009-11-08 @ 20:22:12
Postat av: S

JAG ÄLSKAR LÅTEN OCH HONOM OCH JAG VET JAG VET JAG VET :):):) AAAAAH HAN ÄR SÅ SJUKT HIMLA BRA MÅSTE VARA EN ALIEN ELLER NÅT OFTA DET FINNS SÅ BRA MÄNNISKOR SOM KAN SJUNGA SÅ BRA OCH SKRIVA SÅ FIIINA LÅTAR... AAAAAH <3<3<3<3<3<3

2009-11-08 @ 20:38:05
URL: http://barbazooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

va vem dåå :D:Dja har också hon heter EYLEM :D

2009-11-08 @ 21:00:59
URL: http://eyleem.blogg.se/
Postat av: vvv

HAha jossan & eylish, in a state of shock!!! ;P men det va tydligen vanligare än va man tror, inget konstigt med det?! :O (eller lite.....)



Stin... et kanske e adam i måndräckten?? ;P



<3 till er fina!

2009-11-08 @ 21:07:16
URL: http://vendelasmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0