this is HARD TO EXPLAIN


Jag är uttråkad. Jag drömmer om att erövra världen. Utan svärd. Utan vapen. Gitarren som bundsförvant.
Jag spyr på den infekterade förortsluften. Den är tung att andas. Jag drömmer om att vara i ett publikhav på CGBG. Jag drömmer om att vara i en av Jules Vernes romaner. Jag drömmer om att flyga över Berlinmuren i en luftballong.

Mest drömmer jag om framtiden. Jag vill göra något. Starta något. Men befolkningen ligger i dvala.

Ian Curtis var en drömmare han med. Tills drömmarna gick honom över huvudet.


Nu ska ja dyka ner i matematikens derivata-värld. Jag vill fortsätta drömma mig bort med musiken. Jag drömmer mardrömmar om derivata. Jag blir jagad av en galen mattelärare som slänger x och y:n på mig.  Det värsta är att han är direkt tagen ur Star Wars.
Jag vill slå honom hårt.

Ja filar på veckans kassett. den kommer bli FET!

Kommentarer
Postat av: Din matte-kumpan ;)

Åh, ÄLSKA derivata!!! <3 <3 <3 <3

2009-12-01 @ 16:50:39
Postat av: Din matte-kumpan ;)

Åh, ÄLSKA derivata!!! <3 <3 <3 <3

2009-12-01 @ 16:51:02
Postat av: Mathlover

Oups! Blev visst två gånger!

Men det är bara för att jag älskar derviata så mycket mycket mycket. Önskar att jag hade dina drömmat så att jag kunde vakna med ett leende på läpparna och känna att min natt varit fulländad!

2009-12-01 @ 16:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0