The age of the comming CD's

Gaahhh!! det var sjukt kul igår, skrattade så att jag fick nackspärr. Mina nerver är konstiga. Månfare är ett geni! HAhah för hans fula instrument! och glöm inte "Här får du lite timjan" xD Stina, Linda, Chrizzy, Lina tax för igår!



Mitt humör de senaste dagarna har varit fruktansvärt. Sur mest hela tiden. MEN nu såg jag att Brian Jonesstown Massacre ska släppa nytt album 2010. OM jag blev glad! Shitshitshit, det har gjort min dag!  "Who killed Sgt. Pepper?" heter den. Ultimat namn.
Hela skivan kan du redan lyssna på här: http://www.brianjonestownmassacre.com/index.php?id=1
Den är sjukt psykadelisk, iaf de låtar ja hunnit lyssna igenom. Tunga. Spaceade. Instrumentaliskt. bitvis pianojazz. naturfolk. Slopat folken. spaceman 3?
Det känns som om det är en kär gammal vän som kommer på besök, efter en lång resa. Saker har förändrats. Erfarenheter. Livet. Men vänskapen består. Kärleken är oförändrad.


Även Arctic Monkeys planerar för ny skiva. Den fjärde i ordningen.

"Most be Santa" är första musikvideon som Bob Dylan är med i detta decenium. Julen är på ingång!

Idag ska ja se New Moon me söta Ellen! det ska ska bli mucho-skoj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0