Ett stopp på knappfabriken

Hellu mina vänner! J Hoppas ni har det fint! Hos mig regnar det smått ute, mörkret är tjock utanför fönstret, men här inne är det både ljust och varmt. Jag har fikat med Isabella aka Izzy, det var JÄTTE trevligt. Du är så himla fin Izz! <3
Nu väntar jag på att Stina ska komma över, hon ska övernatta. Vi ska se på Änglar & Demoner och bara ha det sådär mysigt som man bara kan ha om man är två vänner en mörk kväll. Jag lagar mat till mig och min bror, mest mig nog, jag värmer makaroner och fet falukorv i mikron. Kulinariskt for tha win!

 (någon gång ska ja stå där i publiken. med the strokes på scen)

Här kommer en lista med saftiga konserter att ställa sikte på om du så vill;

GRIZZLY BEARS 26 nov debaser medis

JULIAN CASABLANCA den 1 dec Göta Källare

PETER DOHERTY 4 dec debaser medis

WAVVES debaser medis den 6e dec

REGINA SPEKTOR den 6 o 7 dec Cirkus

LAHLEH- Klubb Molto den 27 februari

KENT Ska ut på turne med start i STHLM den 25 februari

LARS WINNERBÄCK den 14 december på hovet

THÅSTRÖM den 5 o 6 februari  Annexet

FLORENCE AND THE MACHINE  2 mars på debaser medis

GIRLS 11 mars debaser slussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0