damer och herrar, ursäkta röran

Ibland tappar jag tron på vuxna. De står och moralpredikar dagarna ut i ända men när det kommer till kritan presterar de sämre och beter sig värre än många ungdomar. Visst kanske ungdomar har en formåga att handla impuslivt, men vi styr iaf av hjärtat. Vi har va man kallar STAKE. vill inte gå in mer på det nu.


Idag åkte jag till stan med stina. skulle lämna tillbaka böcker. försenade. förra veckan ringde jag till Anna Linds biblotek och bad att de skulle lägga undan en viss bok. jag åkte dit på 40 min. De hade inte hämtat upp den jävla boken. Idag skulle jag hämta boken, igen, som jag så tillmötesgående låtit mig vänta på. Vi åker dit på cirkus 40 min. Då är det jävla biblotektet stängt! "men varför är det männsikor där inne då?" frågar jag expediten eller va hon nu va. "det ät studenter" GAhhhh!!! jag bryr mig inte om ifall de är studenter krokodiler eller ailiens! Ge mig bokjävlen!! - kom hit nästa vecka. Tack för den rundturen i stockholms tunnelbane system. verkligen upplyftande. det är så så himmla..kul att åka 40 minuter fram och tillbaka till kth 2 ggr i veckan.


De spekuleras halv-vilt om Amy THE Winehouse is gonna tour in 2010. De vore ju alldeles underbart. Ja gillar henne trots att hon ser ut som, och beter sig som en pundare. varför skulle ja inte kunna gilla en pundare btw?

25 års

Nu e julen räddad! tack The Clash, ni finns fan alltid där. här. och överallt. den 14 dec släpper de 30 års jubeleums varianten på London Calling.
hett

positivt nr 3 e att Jason Pierce från Spirutalized snackar om nytt album under 2010. lovely! deras skiva Ladies and gentlemen we are floating in space kan inte höjas nog till skyarna. just lovely.

LATTE MORSOR FOR LIFE. BULGURSALLAD OCH BARNVAGN

Kommentarer
Postat av: Jag heter Jim

MINISPIKMATTOR OCH FRANSKA GLOSOR :)mick jagger o gänget ska ju tydligen också göra världsturné snart. Inte som på 60 talet kanske men ändå :O Dessutom är jag just nu väldigt mån om att se Paul MCc innan han kolar. VI MÅSTE ÅKA NÅGONSTANS OCH SE ALLA VENDELA. Det är vårt mission i livet från och med nu. PUSS OHC KRAM

2009-11-27 @ 22:03:00
URL: http://barbazooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0