och tack för att ni lyssnar på mig

                                   
Att klaga är underskattat. Jag älskar att klaga nu för tiden. Kanske lite för mycket. Tacka alla fina vänner som står ut, i vått som kärringarna på ica skulle säga. Senaste timmarna har jag tyckt jätte synd om mig själv. Jag måste plugga- jätte mkt- en lördags kväll. Men det är inte synd om mig egentligen. Men klaga får man alltid göra. Oavsätt. Halleluja(Buckley hör du mig?) fan va livet leker!
Just nu cirkulerar allt kring dofter. Julen närmar sig och jag äter mandariner och dricker julmust hela tiden. Bästa läsken, godaste frukten. mamma har köpt glögg.
Imorron ska ja,chrizzy, Lina? Ellen? frida?lisen? på fotomässan. Jag lääängtar!

                        

CarbonSiliconInc.com. Tryck där, det är inget virus. Mick jones (the clash) band carbon/Silicon har laddat upp deras ny skiva där, gratis. Kan det bli bättre? nej.

"..I think I need a shower
And something to eat
Can I bum another cigarette
And thanks for the listening to me
You know I don’t like to steal
But I’ve got needs.."


Lyssna på texten till "Boy At The Bus Stop" av Bicycle Thief. Den känns, ingen kan känna uppgivenhet på det sätt ungdomar kan.


Kommentarer
Postat av: Christina

Ha ha, det blev bara du och jag :P Men vi hade det müüüüüsigt! ;)

Kramsharonfrukt!

2009-11-15 @ 14:54:38
URL: http://fudgee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0