"This feeling have to stay-iey"

 uuuuuh! va bara tvungen 

igår va ja på landet o hängde me mitt gamla gäng + söta stinis.de va najs. men fan på kvällen skulle vi sätta på en skiva på dansbanan(ja jag vet) o de vi hitta va en Sven Ingvars skiva. typ Best of. FY FAN va kassa dom va, satt o asgarva låtarna igenom. ha! svensk musik när den är som bäst! my ass.

sommarplanerna håller på att falla till plats. så jäkla najs. ska reveala sen.

Iggy Pop Marlyn MAnson o Grizzly Bear ska tydligen lägga upp sina kommande skivor på  myspace, kan va väligt värt att checka upp!  The Soundtrack of our lives ska ge gratis låtar genom sin hemsida, en sönda i mån tills nya plattan släpps i augusti. passa på vetja!

Dagens låtspecktakel:
- The La's "There she Goes"
- Tom Petty and the Heartbreakers "Free Fallin"
- The Only Ones "Fools"
- The Horrors "Scarlet Fields" (hejhej joy division of 2000)
- My Bloody Valentine "I only said"

The La's There she Goes


fan kommer vara en klassiker for ever. den här spelningen va på Glastonbury 2005, närde hade återförenats. Släppte en enda skiva 1990, som format musiken idag som fan. Oasis är tex djupt influerade av dem enligt Noel Gallagher. Lee Mavers spelade tex nyligen ett gig ihop med Babyshambles. Kult as fuck!

Trevlig lördagskväll på er !! :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Fett bra inlägg, jag älskar också Sveningvars. Ska dom till peace and love eller? :D LÄtt att jag åker i så fall. puss pussgurka <3 :)

2009-05-24 @ 11:35:54
Postat av: Anonym

Fett bra inlägg, jag älskar också Sveningvars. Ska dom till peace and love eller? :D LÄtt att jag åker i så fall. puss pussgurka <3 :)

2009-05-24 @ 11:36:22
Postat av: Josefine

älskar dom 2 översta låtarna

Tom Petty är asbra



Här är för oss nördar...

http://www.youtube.com/watch?v=ijMNecILi-Q&feature=channel

Time isnt healing tycker jag är asbra och i Time Well SPent Medley tycker jag alla låtarna han spelar verkar bra.

Who knew att han spelade så bra liksom : D

2009-05-26 @ 21:50:03
Postat av: vevevev

jossan han e ju apbra på gura, o att sjunga för den delen! Malfoy lixom!!!trodde man inte när man såg han som plutt i HP :P:;P hahaha HP äggggger! ;P;P

2009-05-28 @ 14:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0