fuck the society backwards

Fan tiden har rusat fram i ultra rapid hela året, o jag har velat ha chill dagar. Nu när ja vill få igång saker e tiden en jävla snigel och allt känns så jävla segt o trist. kolla ut liksom, rått- väder! inspirationen är det däremot översväming av idag, skrev en låt i helgen o idag har de klcäkts nya ideer om en till. de e najs iaf! 
 såhär mkt regnade det inte iaf!

klaffs! vi kom tre på friidrottsdagen. e stolt över min freak-klass <3

tycker att ni ska lyssna lite på Iggy Pop såhär i hans gyllene tider, ska ju bli far till en ny skiva o allt! tunga grejer verkar det vara. men väldigt anorlunda(tolkning av en fransk bok, med jazz influenser) bringing u: "king Of the Dogs"
Så djävfla härliga med de klassiska orleans jazz tonerna, o med hans  rosliga röst! danke Iggy! (haha tänker oroväckande nog på rosapantern i introt)




efter att ja bestämt mig för att låta bli att skjuta ned de redan fallande regndropparna, kan ja ju dela med mig av dagens topp 5
The Clash- Hate and War
Black Lips- Feeling Gay
Iggy Pop- seach and destroy
The Jam-  that's Entertainment
The Hives- You got it all... wrong

Nu ska ja ta o  plugga till  tyska provet imorron.. njaä! ska köpa häftstifft till mina "snodda" affischer, sen tar jag nog o sätter mig på balkongen med vattenpipan o tittar på alla dyngnsura betonghus. o kanske tänker på tyska! (hmm.. smart värre. undrar om det räcker?!)

keep it giggeling folks!

Kommentarer
Postat av: Patrik

The Clash Forever!!

2009-05-19 @ 00:14:38
Postat av: Patrik

The Clash forever!!

2009-05-19 @ 00:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0