Nanananananananana BATMAN

just nu gillar jag :

Bat For Lashes
som är en ny solo tjej från GB som sjunger mäktig pop åt det psykadeliska hållet.

Marmaduk Duke
 härliga musik som är lite av snabb rockRnB möter farbror folk(i vissa låtar) vilket blir ett flummig oxh glatt arangemang av dunk och färger. Jag suger på att förklara mförståligt lyssna här under istället.   

Marmaduke Duke- Kid Gloves
 

sen kan jag också berätta att jag kom hem från fjällen efter att ha varit där sen i  onsdags. Både jag Ess och hennes familj kom hem me benen i behåll. wiieee!
Vi spelade galna, guppande genom skogen och körde farliga offpist backar som inte ens göteborgs veteranen på toppen vågade åka. Det va tunga grejor.
Antal krockar i träd: 5
antal ramligar i liften: 1
antal vurpor: 1543
antal skrattattacker: 123453456
antal ätna godisar:*********************(woops, som vanilgt dåra. men vi åkte ju mycket. Faktiskt.)'

puss på dig underbara människa och kompis!<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Va mysigt ni verkar ha haft



Puss <3<3

2009-03-16 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0