"va var de DÄR för något??"

Idga har sanerligen varit en mycket frustrerande dag! Men det ska vi inte gå i  på. Tänkte bara skriva något om hur min dag varit eftersom attdet är tydligen så man gör när man bloggar lol:P hihi

Rå coola flum bandet Super Furry Animals kommer snart att släppa en ny skiva Dark Nights/ light Years, som antagligen kommer vara lika varienrade som deras andra skivor/ låtar de gjort.
Den 26 Mars kommer de iaf att sända en live playback på deras Myspace. BE THERE!!
(fysiskt kommer skivan att släppas den 13:e)

 
Sönderopererade popkungen Michael jackson kommer snart att inleda sin sista världsomspinande turne någonsin, efter de 10 datumen som är satta i London beger han sig alltså med spridda lackade vingar ut i världen.
Bra att köra järnet nu Mj innan du blir allt för skranglig.


Haru hört Kasabians kommande skivas namn(8:e juni)?? om inte så låter det fett kokoloko;  "West Rider Pauper Lunatic Asylum"- någon som kan översätta?:P


Allas älskade Bob Dylan tänker inte lägga guran på hyllan på ett bra tag skulle jag tro, just nu håller han på med ÄNNU en skiva, iof kom den senaste ut 2006, men om jag inte har fel så blir det här hans 33:e skiva. Fatta dn kariären!!
Skivan har så vitt jag vet inte något namn ännu, men det kommer att bli en 10- spårare vilken han har producerat själv under psenonymet Jack Frost.(äre bara jag som tycker att et namnet påminnner om den där snögubbe-filmen som brukar sändas vi jul. pappan blir snögubbe? nån?:P:Plol)


Dagens Pete som försöker limma ihop Libertines: "Libertines have to reform, it´s unfinished business"
--> Go Pete, GoGoGo!!<3


+ köpte 2 skivor idag: äntligen har jag MGMTs och även BRMC debut album- ljuva toner för öronen!!

God natt, gummi tratt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0