We Sell Soul

Gallops människor o dylikt!

Jag e GLAAAD! Camera obscura kommer till popaganda och vampire Weekend till WoW. Finfina nyheter. Nu behövs bara biljetterna haha



Spacemen 3 är ju FAKTISKT bra, haft dom i Mp3 i en evighet men alltid tyckt att dom vart jobbiga, en vagel i musiklistan. Men nu lyssnade ja på riktigt på tåget hem. DAMN tuttifrutti är det kanske inte men waooootch! Dom e skumma! skumt ere oxå att självaste Astrid Lindgren lyssnade på dem!

i natt drömde jag helt random om att ja gick ¨på Where the action is, det var en fin dröm. Banden va bra, men minns inte vilka jag trodde det var. Fina kläder hade ja oxå. men jag har inte råd att gå:´( drömma funkar ju rätt bra. REKOMENDERAS!!

 de har föråldrats sen detta togs.skägg?brrrr 

Arctic Mokeys nya album, har ej döpts än, släpps den 26 aug!! 8 månader har lagts ned på den, mer än på någon av de tidigare, och spelats in i flera olika länder. Mycket intressant!

låt lista:        (ingen utvald singel)
'My Propeller'
'Crying Lightning'
'Dangerous Animals'
'Secret Door'
'Potion Approaching'
'Fire And The Thud'
'Cornerstone'
'Dance Little Liar'
'Pretty Visitors'
'The Jeweller's Hands'


varför inte lyssna på M83 nya "Graveyard Girl"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0