NYÅRS AFTON<3

Igår så var det, som alla vet nyårs afton! o de  var asa mysigt´! Stina, Anneli, Christina o jag drog hem till Lina och åt lyxig mat, snacka  och fira in det kommande året- de var jätte jätte mysigt!!<3

            


Jag <3 ER

Eftersom att detta är en musik blogg så skickar jag med Simon and GArfunkel låten Mrs. Robinson eftersom att vi lyssna på den flera gånger igår, vi lyckades hamna på en kanal på Linas typ Radio-Tv som spela massa bra 60-tals musik=)




Gott Nytt År på er mina kära läsare, vänner o familj<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Christina

Hellu.. har du laddat upp bilderna??

Skicka dem till mig! :)

2009-01-02 @ 10:04:56
Postat av: Anonym

Uuh, charmiga bilder :D hm

Haha jag diggade kiwi-läsken på första bilden fast det gjorde inte du :P



GOTT NYTT ÅR!!

Vi ses på måndag!

2009-01-03 @ 16:02:45
Postat av: Ellen

Hej söt Gott nytt år <3

2009-01-03 @ 19:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0