Hela havet stormar när hives hittar hem igen!

Denna helg har varit fablarns skön, kolla bio TVÅ gånger=D en me far o bror en med stinish på alla sjärtars dag=P haha de va för jävla många par, krylla av dem.
PLUS att jag glömde min kära mössa på tåget. klant. o ch dagen innan mina mjukis i kalla skridskohallen. klant.
Missa Mando spelningen idag, den lär ha varit gö bra enligt en säker källa;P (Om du är medlem på Myspace kan du vinna 2 biljetter till ngn radio-session, dock i Malmö o Gbg)
Min ena gitarr sträng, D, har gått sönder:´( vilket suger för att jag har ingen aning om hur jag ska sätta fast en ny
.


jag har tänkt börja skriva nåt inlägg ibland(vill inte lova för ofta=P) om gamla godingar band, arkivet, i skivsamlingen lalala va jag nu ska kalla det. För det vore förjävligt att inte skriva om alla grymma band som varit, och som absolut inte får falla i glömska... men inte idag. pallar inte=P


Om du gillar coola mods grabbarna i The Rifels bör du klicka in dig på deras Myspace typ NU. De har lagt upp nya, helt fantastiskt bra låtar, presic i deras musik "anda".

 Gör dig beredd på en Hives invasion!

Hives har  planerat att göra en drös  sverige spelningar efter deras världs turne. Här kommer datume, det blir inget sthlm. Sämst.

24 mars - Göteborg, Trädgår'n
25 mars - Malmö, KB
26 mars - Norrköping, Flygeln
27 mars - Karlstad, Nöjesfabriken
28 mars - Umeå, Umeå Open

ps. detta kan omöjligt va sant- stod på Last. fm att  Thes strokes ska spela sitt första gig 2009 på en festival(?) på ngt random ställe i brasilien om jätte-snart(kmr inte ihåg) kan inte stämma! (?)


Kommentarer
Postat av: Buddha

Ja vafan, vad hette du på last.fm förresten? :P

2009-02-16 @ 19:16:55
Postat av: vendela

Yo buddah!=) diggingtochina heter jag, om du fattar den sidan kanske du kan lära mig lite?????? =D

2009-02-16 @ 22:42:32
URL: http://vendelasmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0