Nytt från musikvärlden=)


Jág kmr ihåg när jag kanske gick i 8:an o Green Day släppte sin platta "American Idiot" som jag o en kompis lysssnade igenom jag vet inte hur många gånger. 1-2 år senare så var Green Day i skuggorna igen, men i år släpper de sin 9:e skiva som har döpt till 21st century breakdown. Skiv omslaget illustrerar ett kyssande par och konstnären till det avslöjade idag på Green DAys hemsida att han fått ideen från en bild, en kompis till honom fotade på en fest i ESKILSTUNA i sverige liksom!!!!!  De skulle vara under 2000 så det är kanske dig bilden föreställer??=)


Jag är typ lite sockerberoende och älskar coca cola(fast godaste läsken är oslagbart julmust från  Apoterkarn) Men iaf franska DJ duon Justice ska iaf designa cola burkar.. Fett onödig nyhet, men de kommer ju lätt bli fräsigate cola burkarna in ages!!


Arctic Monkey har spikat fler festival-datum i sommar, se deras Myspace. Så långt mina ögon kan se (och det är inte långt, alltså finns det en chans) så spelar de inte i sverige, dock på andra ställen i Europa!
Men något som fick mig att lysa var när Ess skicka ett mess o skrev att PETE DOHERTY ska spela på PEACE AND LOVE!!!!!!!!!!! bästa som har hänt sverige typ sen vi vanN broms i VM 1994=D=D=D (iof har han spelat här förut men då visste jag inget om det så nu är det HUGE!!!!)

Ska ladda upp Pets nya skivomslag snart.

Det känns som att nya skivor rullar in på löpande band för tillfället. Bandet MUSE har precis satt datum (halvt om halvt) för sin kommande och nu 5:e skiva! den ska tydligen släppas i septemberna om allt ter sig efter deras plaer, men de säger även att de inte tänker ha ngn tidspress fär att de "vill göra sin bästa skiva någonsin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0