LIBERTINES ÅTERFÖRENAS?????

 face to face som de ska va!

Pete Doherty avslöjade i förregår att han och bandet(libertines) har fått flera olika erbjudanden för återförening under festivaler kommande sommar! Bland dom finns Reading som han säger "budat" 2 miljoner pund för en spelning under festivalen.
Pete berättar att han är på, men Barat vägrar för att Pete har en "mörk engergi runt sig" så berättar Pete iaf- skulle snarare tro att det har att göra med hans drog problem.(?)
Dock säger han (pete) att Barat vägrar återförenas för pengarna utan att de måste vara vänner på riktigt först, annars skulle det inta vara äkta(fina *återföening* ord*återförening*)
"Ok. lets be friends. I need money, friends make money together"" genialiskt svar av Pete, nu måste Barat bli ännu mer motiverad...

Nu ska ju Carl Barat tydligen satsa på en solo karriär efter turnen me Glasvegas- och kanske skådesspeleri: NOOOOOOOOOOO!

Fuck the way. Kom igen gör det bara! jag skulle iaf betala vad som helst!

Och förresten såg ni Hype nyss. Satte mig på golvet 5 cm  framför TV när musikjournalisten jag-vet-inte-ved-han-heter gjorde en lite biografi över Petes musik karriär. Shit va de pirra i magen när de spela Dont look back into the sun. speakless(tallös/ordlös säger man så??=O)

DE ÄR ÄKTA SNILLEN- De får en mig som hårdhudad musiknörd att känna sig ett storögt barn. Alltså, Kan de inte göra det för mig och alla andra Libertines vapendragare? 

(ja kmr fan tjata om det här tills det händer!)

Kommentarer
Postat av: Patrik

En återförening skulle vara drömmen.. Håller med, dom är riktiga jävla genier..

2009-02-13 @ 15:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0