Konserter i Februairi

 WieeexD Stina o ja e konsert lovers<3
10:e
* steroids på Sture-hof (Ok, ettt random ställe, menemen...)

11:e
*Mando Diao på bengans

14:e
*Jonossi på Södertäljes Stadshus (alla ska typ dit!=O)

16:e
*Francis på Lilla Hotellbaraen (rå cool blues akatig musik=P)

17:e
The Gaslight Anthem på debasermed FRANK TURNER som förband och han är typ 1000 ggr bättre!

20:e

*AC/DC på Globen(eller Ericsson globe-så jäval nördigt. Till er som gillar sånhär musik med skuttande Angus )

21:a
*Amazing Baby på Debaser(nme hyllade de massor under 2008, så kan vara intressant att se live)

24:e
*Bloc Party på Cirkus
*Punkmusik på Kaffe 44 med flera underground band(låter roligare än Bloc Party om ja skulle välja=D)

25:e
*peter, Björn och John på Hornstull Strand Estabilssement

27:e
*Billie The Vision And The Dancers på Nalen


Jag kmr nog inte gå på särksillt många av de, typ PENGAR behövs!! men MAndo, Fransic och spec Frank Turner skullle vara trevligt=)

OCH btw GLASVEGAS den 6 mars är HELT UTSÅLT!!!! blöta makaroner, ja som liksom planerat att se som o så kmr dom till lilla debaser,som ja iof är 1 år för ung för att kma in på. BAJS! (de märks nog inte att ja e minerårig!?*( eller kanske=P)


Kommentarer
Postat av: Dennis

Animal Collectives enda Sverigespelning då? Och RJD2 spelade igår också. Jag ska på Animal Collective och heila!

2009-02-06 @ 03:28:48
Postat av: Vendela

Oj det hade jag faktiskt ingen aning om.. Men menar du den i Lund i Mars?? kul att se dem, senaste skivan har ju blivit ordentligt hyllad av musikpressen!=)

2009-02-06 @ 10:21:16
Postat av: Dennis

Nya är bra, men deras andra skivor är också jättebra och sen har ju Panda Bear släppt ett X antal soloskivor som är sjukt bra.

2009-02-06 @ 12:12:40
Postat av: Ellen

Vendela jag måste gå på någon av dessa med dig =)

2009-02-07 @ 18:01:31
Postat av: carro

asså, vet du hur mkt jag grinar över att jag inte kan gå på glasvegas :'( biljetternea tog ju typ slut på en minut! :( buhäää :'(

2009-02-08 @ 21:43:00
URL: http://elitmeflit.blogg.se/
Postat av: Mikaela

bloc party kommer bli grymt, var och såg mando i onsdags. Fin blogg ;)

2009-02-14 @ 11:26:10
URL: http://nobuses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0