Arctic Monkeys nya låtar


Nu har jag hittat 3(bra versioner) på de nya låtar från Arctic Monkeys

låtarna på tuben från deras New Zeeland gigs. Crying Lightning, Dangerous Animals och Pretty Visitors. JAg tycker att det låter väldigt lovande för den kommande skivan, man vet int ännu om någon av dem kommer med. Men innan deras senaste skiva så "prov spelade" de de flesta av låtarna innan skivan släpptes så att de är rätt stor chans att de kommer med.=)

Ljudet är inte perfekt men här kommer Crying Lightning, som är min favvo av dem! (Lyssna på gitarren, påmminer som fan om Last Shadow Puppets)

Nu måste jag gå och plugga klart till no provet för jag har inte lyckats komma igenom alla sidorna ännu. Typiskt att skjuta upp det till absoult sista minuten.

Peace and Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0