What is purfärskt

kräftskivan va najsbajs, trots att ja hade feber menmen.. jo! jag har förlorat alla mina smaklökar! det e jätte tråkigt eftersom att ja älskar mat, så allt jag äter smakar luft, fast med anurlunda koncistens. för första gng i mitt liv känns det onödigt att äta. och så måste ja hålla andan när ja äter eftersom att ja inte vill äta med öppen mun pga att ja e FETT täppt i näsan. och juste! nån gång ska jag måla mitt rum mörkblått, har blivit en  konstig fixtanke. fint? nu har ja prackat på er massa gammal punk, så nu har ja lyssnat igenom lite ny musik från "indiekanalerna", check downstairs

What's PURFÄRSKT:



Why- Into the shadows of my enbrace
magisk elektro musik skapad av 3 filurer som håller på o slå igenom, bäst låt hitills. albumet Eskimo Snow släpps 22 sept. vampire weekend möter mgmt, jag har feta problem med att likana band med varandra. lyssna, dom e jätte bra helt enkelt! against me e oxå en suvve låt!

The Drums- lets go surfing 
happy-feeling musik, känns som en konstnärlig blandning mellan Beach boys och peter, björn och John. Har kallats för "nya Beach Boys". Låten får en att känna sig så jävla obekymad, och jag har en snuskig förkärlek till visslingar i låtar.ärsh, Obama; ska vi dra o sufra?:D

Jermina Pearl feat. Iggy Pop- I hate People
gulliga pop toner ala 60tal skapad och utblandad med snygg gitarr, trummor o bas.  Be your own pets fd. frontkvinna söt tuffa röst tillsammans med iggys rivigare blir blir utantvekan en grym och glad symfoni. jag tycker att Jerminas röst är bland de bästa "tjejrösterna" idag. längtar till hennes soloskiva kommer ut!!!

Bleech- The Worthing song
bra kvinnlig rocksångerska for ones. oasis möter sounds?

Brendan Benson- feel like taking u home
det här är jävligt bra. och orginellt! folk elektro? hmm skit samma, han har en väldigt fin röst! och låten kom upp på utube igår= äkta purfärsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0