"Well can`t we laugh and joke around?"

 ALEX, FÅR JAG CHANS PÅ DIG?=)


Fasen vilket drag de var på lunchrasten idag!! Jag, Stina, Lina och Christina satt på Arctic Monkeys låten Mardy Bum live, krånglade med projektorn och drog på högsta volym!!! Vi stod o hoppa som galningar o sjöng me i refrängen- kändes som en liten mini konsert bara för oss<3 OOooohh fatta va jag vill se dom live, hela publiken sjöng me o man blev sådär fånigt glad me smilgroparna uppe i hårfästet!=D

 åHH...NOSTALGI!! TO GOOOD TO BE TRUE<3

jag läse nyss om att Pete Dorothy har solo spelningar i Paris o igår så hade även Dirty Pretty Things det.. Och gissa vem fick sitta på VIP arenan - PETE!!
Börjar de lukta återförening?; kom igen låt de vara så!!
Om han gick o kolla på deras gig så kande ju knappas vara osams längre, har jag fel?? KÄRLEK TILL LIBERTINES

 Taaada=)
singel omslaget! var rätt svårt att hitta=)

Beatles låten Eleanor Rigby har länge vart omdskutarad i fråga om personen är  verklig eller om hon är påhittad, bandet har förr sagt att en Eleanor Rigby inte existerar(som de känner) Nu har man faktiskt hittat bevis att hon fakriskt funnits; det var en kvinna som jobbade i ett grovkök på ett sjukhus i Liverpool. Förutom en gravsten från 80-talet i namnet E. Rigby samt ett dokument samt en räkning som hon signerat, som Paul McCartney skänkte till Sunbeam Trust charity. Alltså är det därifån massa snack o spekulationer kommit. Igår såldes dokumentet på en auktion för 115,00 pund! Pappers biten var hela 97 år gamalt, Palla!!


San Diego bandet The Muslims, som har blivit jämförda med band som The Strokes och Pavement, har idag bestämt att byta namn till The Soft Pack.. sämst, jag som diggade Musilms=P

Kommentarer
Postat av: carolina

Arctic monkeys! been there done that ;)

2008-11-29 @ 00:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0