Skäggige folkrockern Frank Turner..



Asssåå OOHhh, sämst. Här sitter jag kl 8 i skolan, stressade som fan för att komma hit och så är det inge här när jag kommer. Vi började visst 9, oppss! Så jäkla typiskt..  Men sen kom Sara och Carolina= mkt roligare =)

Men jag ska inte klaga hittade en rolig grej på Myspace: Frank Turner ska komma den 17 Februair till Debaser slussen.! woho han e ju as bra, typ folkrock! =)

Ni kommer att hitta mig utanför ett par timmar innan;) kan ju inte kma in, för liten..

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja, det känns surt att komma för tidigt!

Det har dock inte inträffat mig så många gånger, som tur är :P

2008-11-19 @ 18:22:10
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0