Manics= Höst

                                                 
Sveriges coolaste artist+ de 3 muskutörerna i  Manics=P


Jag promenerade till skolan idag(:-O) och kände att jag vill lyssna på något riktigt höstigt eftersom att vädret typ suger och de regna. Så jag bläddra runt lite i min MP3 och började lyssna lite på Manic Street Preachers- fan vilka höst låtar, kan värkligen rekomendera dem.

Låten "Your love alone is not enough" är faktiskt en duet med svensken Nina Persson från The Cardigans! Den är grymmt fin. Lyssna på den!

En annan bra låt som de gjort är "Autumn song", den är lite power pop aktig och det brukar jag vanligtvis ha svårt för men denna är annurlunda. Älskar texten speciellt raden:  "So when you hear this autumn song,
Remember the best times are yet to come"

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag har också lite Manic i min mp3!! XD

Bland annat "Your love is not enough"!

Pappa gillar dem så det var så jag hörde talas om dem ;)

2008-11-11 @ 16:04:57
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0