JULLOV!!

Idag var det sistaskoldagen på hela terminen! WO -fucking -HO!=) Det var en jätte mysig avslutning; teater och körsång (som jag, tro det eller ej, var med i) och sen begav sig lilla tjejgänget från skolan till stan och tog en fika!=) nu är jag nyss hemkommen och ska nog bara ta det lungan ikävll. Kanske se på Hitchoock filmen vi fick med i Expressen idag, classy!


Mike Skinner, The Streets, har börjat jobba på sin sista skiva någonsin. Presic enligt kontraktet. Men det är möjligt att man kommer se honom som artist igen, bara han inte blir ihop kopplad med Streets mer. (Hmm.. de var ju bara han i bandet så det kan nog vara lite svårt=P)


Nu har U2 avslöjat när deras kommande skiva ska släppas. Skivan som ska heta "No Line On The Horizon" och beräknas komma till butik den 2 mars! förväntningarna trappas upp *dundududun*(ljudeffekt=P)


Solu legenden Aritha Franklin ska uppträda på Barack Obamas inflyttning i Vita huset i februari. Hon och några andra band kommer troligtvis att uppträda för runt 4 MILJONER mnsk som ska se detta historiska ögonblick.
Snacka om fjärilar i magen!! Hahaha ja var as nervös idag när jag uppträdde i kören för kanske 50-100 pers, ingenting jämfört med det!

Påminner något om Frattelis senaste omslag..
Omslaget till Lily Allens nya skiva har presenterats. Skivan kommer att heta "Its Not Me, It´s You" och släpps den 9 februari kommande år.

<--Ett klassisk Pretenders omslag, fjärde skivan utkommen 1986..

Perfekta julkappen för ett The Pretenders fan är deras nya holiday EP. Skivan kommer att innenhålla deras klassiska låt  "200 miles" + 3 jullåtar. Även en skiva som ska sammla alla deras bästa låter, hela deras framgångsrika karrär på en skiva liksom! ska också langas fram snart dock på iTunes Store den 23 december. den heter "The Pretenders iTunes Originas"
Om du inte hört dem förr lyssna på "Don´t get me wrong" eller "I stand by you"

Super Trevlig Fredag Everybody!!=)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har blivit kass på att kommentera! :O

Men ja det var übermysigt. Mina bulle var så häääääääääääääääääääääääääär god. Jag skulle kunna köpa en varje dag :D

2008-12-20 @ 00:58:41
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0