SNÖÖÖÖÖ

Idag så snöade det! =)Det var jätte härligt och jag och klasskompisar åt pepparkakor efter lunchen, det var värsta juligt. Nu är det bara 14 DAGAR KVAR TILL JULAFTON! Det går så snabbt hela tiden, känns som om man inte får något grepp om vad som händer innan det händer något annat. Kan man inte sakta ned tiden så att man kan få njuta lite mer av självaste livet? Tänk om man vaknar upp en dag och så är man typ 85 utan att man märkt det! "Forever Young, I wanna be Forever Young"-låten passar ganska bra in på det eller hur?

Igår skrev jag en ny låt, den är faktiskt ganska bra!=o nu har jag typ 3-4 halv färdiga låtar=p hihi


Om du är sugen på att bli delägare i någon skiva så har du nu chansen. Patrick Wolf har nämligen bett fans att betala en summa för hans kommande skiva, annars kommer han inte ha  möjlighet att göra den pga för höga kostnader. Han påstår att detta är "framtidens musikindustri". Man kommer då att få del av vinsten som skivan gör, nästan som en delägare av skivbolaget. MAn kommer även att få erbjudanden om speciella gigs och limited-edition skivor.
JAg är förvånad, men det är faktiskt en jävligt bra ide. Vill inte att skivindustrin ska gå under...


Som så många redan vet så ska Coldplay komma tillbaka till Sverige. De kommer att komma den 22 augusti och då kan alla ni som missade den i september gå. Jag var faktiskt där då så jag tror nog inte att jag kommer att gå igen, så bra tycker jag inte att de är..
Chris Martin har även gett sitt första uttalande om anklagelsen för plagiat och säger att han "är lika förvånad som alla andra är." han berättar att han tom minns när och hur han skrev Viva la Vida.. Ord står mot ord..

 jag har en dvd med han, där sjunger han faktiskt ruuttttet, men han e ju gammal nu iof. Du e cool ändå BOB!xD

Idag så fick jag biljetten till Bob Dylan i Malmö! Det kommer att bli SJUKT KUUUULL! woohoo=) vi e lilla musik-galna gänget som ska dra ned, ´FAN VA JA LÄÄNGTAR!

Nu ska ja hjälpa papa med lite grejor.. grattis!!!<3

Kommentarer
Postat av: vendelas fan

wohooo, malmö kommer bli bääääääst!! gud va jag längtar <3<3<3 mahaha

:)

2008-12-10 @ 20:07:22
Postat av: Patrik

Kul blogg! Ska fortsätta läsa med intresse! Kramar, Patrik

2008-12-10 @ 22:23:48
Postat av: Caroline

Vendelsa förlååååt! Det var inte alls meningen att lägga på luren idag! Jag skulle koppla dig vidare till Peppe men råkade lägga på! Hoppas han ringde upp dig sen! :) Hare braa!! puss och kram Carro

2008-12-10 @ 23:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0