FadderullanleJ

Pinsamt, jag som skulle vara seriös och lovade mig själv att sitta och plugga HELA kvällen till matte provet imorron. Gissa hur bra det gick på en skala 1 till 10?? Nada, Oja det kommer nog gå jätte bra imorron. Istället har jag suttit och gjort värdelösa saker, typ läst ointressanta musik nyheter( för det har typ inte hänt något idag förutom det om Blur) här får ni 2 av de... Fan jag borde pluggat ist! Följ inte mitt exempel gott folk! 


Bloc Partys frontman Kele Okerere säger att bandet måste gjort något rätt med deras kommande skiva Intimacy eftersom han inte hater den ännu. hmm bra promotion,  måste nog springa o köpa deras gamla skivor på en gång=p Deras nya skiva låter iaf intressant, ska bli kul att höra var filurerna fått fram=)



De alternativa svartrockarna Nine Inch Nail har sagt att de troligtvis inte kommer att turnera mer efter 2009, Kan det bero på att senaste plattan sög?

För att göra de här inlägget någolunda vettigt så ska jag skicka med Kaiser Chiefs nya låt coh video Good Days Bad Days. Videon är jätte rolig och låten en av de bästa på senaste platta, tillsammans med Never Miss A Beat. hihihi trummisen blev ett lam!xD ooooohh nej, provet kommer inte gå bra, kommer nog gå som för gubben i slutet av videon som fick en sten i huvudet..



God Kväll! God NAtt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0