Lennon har återuppstått??

De sanaste dagarna har det inte hänt mkt, bara jobb, jobb, jobb.. Men jag kommer nog bli rätt tät snart;) imorron är dock min sista dag på jobbet, så då kan jag börja flumma runt igen xD

Namen han har ju harry potter glajor!=)

Läste nyss att John Lennon har återuppstått för en välgörenhetskampanj med One Laptop Per Child Foundation , som du kanske listat ut vill de ge laptops till fattiga barn.  Egentligen så kan man inte återuppstå, förutom om man heter Jesus. Hans fru YokO Ono har godkännt användandet av hans namn och citatet:
"Imagine every child no matter where in the world they were could access a universe of knowledge. They would have a chance to learn, to dream, to achieve anything they want. I tried to do it through my music, but now you can do it in a very different way."

Jag trodde fattiga barn skulle ha mer nytta av mat, men de kan ju iof kolla på bilder med mat där i. Mycket nödvändigt!

 Tunga grabbar!<3

Spättsa öronen, vässa ögonen alla Arctic Monkeys fans, i sommar kommer de vara på en festival i vårat kära grannland Norge den 11 augusti. fetsivalen heter oyafestivalen på Middleradelerparken(de sista blev nog lite fel) Så det är dit men får dra om de inte får chans att se de i Sverige. Men ja tippar o hoppas att deras kommande turne kommer att förra dem till snöbjörnarnas(?) land med!

Här ska ni få höra riktigt catchy höstacks-musik, låt mig presentera folk rockern JAy Jay Pistolet med låten Happy Birthday You--->



2009 är jag såhääääääär säker på att det kommer att bli ett folk-rock år, presic som elektro erövrade 2008.. Och det är sååå mycket bättre! Meer härligheter som Noha and the Whale,  johnny Flynn och Mumford så blir ja gladish =) bara man slipper all jobbi electro skit(förruntom MGMT typ=P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0