Brain-fucker


Hitta ett nytt anurlunda band nyss, typ 3 minuter sen! De spelar musik som blandar ett djupare sound med lite lättre poptoner och en skön, cool röst. snabb retropop, fattar ni va jag menar?? Nää inte jag heller, de är bättre om ni lyssnar själva. 
 Bandet heter Official Secrets Act och påminner mig iaf om en korsning mellan Joy Division, Doves och Coldplay.. Hmmm.. låter skumt, men lyssna de e bra!
Ju mer jag lyssnar desto mer fastnar jag faktiskt! Skit de e sjukt beroendeframkallande, lyssar på dem när jag skriver de här, kanske därför texten känns fuckad. Oh no, Shit! ja sjunker ned i OSA hypnos...=P

Official Secrets Act- So Tomorrow
 

Hans röst är sjukt lik någon annans men kommer inte ihåg vems! De är så irriterande när man har det på tungan men inte kan spotta fram det.. Någon som vet vem jag kan mena??(skum fråga=O:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0